Zeevrachtenmarkt: Griekse tankerreders zijn optimistisch

De supramaxen en handysizers worden getroffen door stopzetting van de Indonesische export van nikkelerts met ingang van januari 2020. Dit zou betekenen jaarlijks ongeveer twee miljoen ton minder te vervoeren is. Maar de laatste maanden van dit jaar wordt waarschijnlijk juist meer geproduceerd en kunnen de supramaxen profiteren van hogere inkomsten van rond $ 13.400 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zeevrachtenmarkt: Griekse tankerreders zijn optimistisch | Schuttevaer.nl

Zeevrachtenmarkt: Griekse tankerreders zijn optimistisch

De supramaxen en handysizers worden getroffen door stopzetting van de Indonesische export van nikkelerts met ingang van januari 2020. Dit zou betekenen jaarlijks ongeveer twee miljoen ton minder te vervoeren is. Maar de laatste maanden van dit jaar wordt waarschijnlijk juist meer geproduceerd en kunnen de supramaxen profiteren van hogere inkomsten van rond $ 13.400 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer