Zeevrachtenmarkt: Dik verdienen met tankers

De verbetering van de huren en vrachten voor de capesizers begint alweer af te nemen. Voor dit type schip is China verreweg het belangrijkste land. Het wordt steeds duidelijker dat de Chinese economie hapert en de invoer van kolen en ijzererts afneemt. Voor landen als Brazilië, Australië en Chili (voor de export van koper) heeft dit gevolgen.

Zeevrachtenmarkt: Dik verdienen met tankers

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zeevrachtenmarkt: Dik verdienen met tankers | Schuttevaer.nl

Zeevrachtenmarkt: Dik verdienen met tankers

De verbetering van de huren en vrachten voor de capesizers begint alweer af te nemen. Voor dit type schip is China verreweg het belangrijkste land. Het wordt steeds duidelijker dat de Chinese economie hapert en de invoer van kolen en ijzererts afneemt. Voor landen als Brazilië, Australië en Chili (voor de export van koper) heeft dit gevolgen.

Zeevrachtenmarkt: Dik verdienen met tankers

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer