Rotterdams Boeganker voor Erich Staake (DuisPort)

Erich Staake, directeur van DuisPort, heeft een Boeganker ontvangen van het Havenbedrijf Rotterdam. De onderscheiding wordt toegekend aan personen die een uitzonderlijke rol hebben gespeeld in de ontwikkeling van de Rotterdamse haven.

Rotterdams Boeganker voor Erich Staake (DuisPort)

Erich Staake heeft het Boeganker gekregen voor zijn grote bijdrage aan de ontwikkeling van de binnenhaven van Duisburg en de relatie Duisburg – Rotterdam. Het Boeganker werd maandag 27 augustus uitgereikt door de Rotterdamse havendirecteur Hans Smits tijdens een bezoek van de Raad van Commissarissen en de directie van het Havenbedrijf Rotterdam aan Duisburg.
DuisPort beheert en ontwikkelt de haven van Duisburg, de grootste binnenhaven ter wereld. Jaarlijks wordt meer dan 70 miljoen ton goederen tussen Rotterdam en Noordrijn-Westfalen vervoerd. Het grootste deel daarvan gaat via de haven van Duisburg. De corridor Duisburg-Rotterdam is de snelste en meest efficiënte transportas van Europa. De rivier de Rijn speelt daarin een hoofdrol.

 

Rotterdams Boeganker voor Erich Staake (DuisPort) | Schuttevaer.nl

Rotterdams Boeganker voor Erich Staake (DuisPort)

Erich Staake, directeur van DuisPort, heeft een Boeganker ontvangen van het Havenbedrijf Rotterdam. De onderscheiding wordt toegekend aan personen die een uitzonderlijke rol hebben gespeeld in de ontwikkeling van de Rotterdamse haven.

Rotterdams Boeganker voor Erich Staake (DuisPort)

Erich Staake heeft het Boeganker gekregen voor zijn grote bijdrage aan de ontwikkeling van de binnenhaven van Duisburg en de relatie Duisburg – Rotterdam. Het Boeganker werd maandag 27 augustus uitgereikt door de Rotterdamse havendirecteur Hans Smits tijdens een bezoek van de Raad van Commissarissen en de directie van het Havenbedrijf Rotterdam aan Duisburg.
DuisPort beheert en ontwikkelt de haven van Duisburg, de grootste binnenhaven ter wereld. Jaarlijks wordt meer dan 70 miljoen ton goederen tussen Rotterdam en Noordrijn-Westfalen vervoerd. Het grootste deel daarvan gaat via de haven van Duisburg. De corridor Duisburg-Rotterdam is de snelste en meest efficiënte transportas van Europa. De rivier de Rijn speelt daarin een hoofdrol.