Administratie

Met Always on Board moeten de varende kantoren op zee verdwijnen

Het door Diize opgezette Always on Board moet de administratieve last voor zeeschepen verlichten. Inmiddels hebben 200 schepen Always on Board aan boord. ‘In plaats van 1-2 uur administratief werk ben ik nu voor elke port call in een kwartiertje klaar’, zegt kapitein Messchendorp, varende op de 90 meter lange Ruyter voor Wagenborg.

Yannick Hellenthal en Megan Maas van Diize. (Foto Jelmer Bastiaans)
Yannick Hellenthal en Megan Maas van Diize. (Foto Jelmer Bastiaans)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Met Always on Board moeten de varende kantoren op zee verdwijnen | Schuttevaer.nl
Administratie

Met Always on Board moeten de varende kantoren op zee verdwijnen

Het door Diize opgezette Always on Board moet de administratieve last voor zeeschepen verlichten. Inmiddels hebben 200 schepen Always on Board aan boord. ‘In plaats van 1-2 uur administratief werk ben ik nu voor elke port call in een kwartiertje klaar’, zegt kapitein Messchendorp, varende op de 90 meter lange Ruyter voor Wagenborg.

Yannick Hellenthal en Megan Maas van Diize. (Foto Jelmer Bastiaans)
Yannick Hellenthal en Megan Maas van Diize. (Foto Jelmer Bastiaans)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer