Zeevrachtenmarkt: Prijsniveau verder omhoog

De export van granen uit de Verenigde Staten vanaf de Atlantische havens is vooral gunstig voor de handysizers en supramaxen. De vraag naar tonnage is met bijna 5% gegroeid, terwijl de groei van de vlootcapaciteit minder is dan 2%. Voor ladingen naar China en andere Aziatische bestemmingen stijgen de vrachten eveneens.

De Lemos Group keert terug naar de droge-ladingmarkt met de aankoop van de capesizer Cologny (180.600 dwt, 2011).
De Lemos Group keert terug naar de droge-ladingmarkt met de aankoop van de capesizer Cologny (180.600 dwt, 2011).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zeevrachtenmarkt: Prijsniveau verder omhoog | Schuttevaer.nl

Zeevrachtenmarkt: Prijsniveau verder omhoog

De export van granen uit de Verenigde Staten vanaf de Atlantische havens is vooral gunstig voor de handysizers en supramaxen. De vraag naar tonnage is met bijna 5% gegroeid, terwijl de groei van de vlootcapaciteit minder is dan 2%. Voor ladingen naar China en andere Aziatische bestemmingen stijgen de vrachten eveneens.

De Lemos Group keert terug naar de droge-ladingmarkt met de aankoop van de capesizer Cologny (180.600 dwt, 2011).
De Lemos Group keert terug naar de droge-ladingmarkt met de aankoop van de capesizer Cologny (180.600 dwt, 2011).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer