Nog geen akkoord over ertsleveranties aan China

Vraag naar panamaxtonnage in Zuidoost-Azië voorkwam dat over de hele linie de huren en vrachten voor panamaxen daalden. De Endless (73.427 dwt, 1999) werd gecharterd oplevering Xingang, teruglevering Japan voor $ 19.000 per dag. Op de andere routes waren de huren lager. De C. Journey (73.035 dwt, 1995) werd gecharterd oplevering Bayuquan, teruglevering Marokko voor $ 15.500 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Nog geen akkoord over ertsleveranties aan China | Schuttevaer.nl

Nog geen akkoord over ertsleveranties aan China

Vraag naar panamaxtonnage in Zuidoost-Azië voorkwam dat over de hele linie de huren en vrachten voor panamaxen daalden. De Endless (73.427 dwt, 1999) werd gecharterd oplevering Xingang, teruglevering Japan voor $ 19.000 per dag. Op de andere routes waren de huren lager. De C. Journey (73.035 dwt, 1995) werd gecharterd oplevering Bayuquan, teruglevering Marokko voor $ 15.500 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer