Brede opleving, maar niet voor reefers

Voor de panamaxen was het kalm op de Atlantische routes, maar een redelijk graanaanbod in Zuid-Amerika en via de US Gulf voorkwam een daling van de huren en de vrachten. De South Fortune (69.071 dwt, 1995) werd gecharterd voor een reis van Mobile naar Singapore/Japan voor $ 17.000 per dag plus een ballastbonus van $ 325.000, de Alterego (74.047 dwt, 1999) voor een reis van de River Plate naar China voor $ 20.000 per dag plus een ballastbonus van $ 575.000.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Brede opleving, maar niet voor reefers | Schuttevaer.nl

Brede opleving, maar niet voor reefers

Voor de panamaxen was het kalm op de Atlantische routes, maar een redelijk graanaanbod in Zuid-Amerika en via de US Gulf voorkwam een daling van de huren en de vrachten. De South Fortune (69.071 dwt, 1995) werd gecharterd voor een reis van Mobile naar Singapore/Japan voor $ 17.000 per dag plus een ballastbonus van $ 325.000, de Alterego (74.047 dwt, 1999) voor een reis van de River Plate naar China voor $ 20.000 per dag plus een ballastbonus van $ 575.000.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer