Terneuzense waterboot in de clinch met Gent

Reder Hamelink, die vanuit Terneuzen met de waterboot Olivier de zeevaart in Gent bevoorraadt, heeft een appeltje te schillen met het Gentse havenbestuur. Tot voor kort bezat hij een havengeldabonnement van drie maanden voor 256 euro. Maar deze week kreeg hij een stapeltje rekeningen in de bus waaruit bleek dat hij voortaan per reis moet betalen: 46 euro voor elke keer dat hij Gent binnen vaart.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Terneuzense waterboot in de clinch met Gent | Schuttevaer.nl

Terneuzense waterboot in de clinch met Gent

Reder Hamelink, die vanuit Terneuzen met de waterboot Olivier de zeevaart in Gent bevoorraadt, heeft een appeltje te schillen met het Gentse havenbestuur. Tot voor kort bezat hij een havengeldabonnement van drie maanden voor 256 euro. Maar deze week kreeg hij een stapeltje rekeningen in de bus waaruit bleek dat hij voortaan per reis moet betalen: 46 euro voor elke keer dat hij Gent binnen vaart.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer