BARGE RACK

Hefschip heft zichzelf en feeder-ponton met Barge Rack

Met een Barge Rack kunnen complete feeder-pontons voor windturbine-installaties door een hefschip uit het water geheven. Het Amerikaanse ingenieursbureau Friede & Goldman in Houston heeft van het Amerikaanse classificatiebureau ABS principegoedkeuring verkregen voor deze vinding.

Het ontwerp van Friede & Goldman voor een hefschip met Barge Rack, waarbij een complete ponton met windturbine-onderdelen van in totaal 4500 ton uit het water wordt getild en bij het lossen hefschip en ponton stilliggen ten opzichte van elkaar. (Illustratie Friede & Goldman)
Het ontwerp van Friede & Goldman voor een hefschip met Barge Rack, waarbij een complete ponton met windturbine-onderdelen van in totaal 4500 ton uit het water wordt getild en bij het lossen hefschip en ponton stilliggen ten opzichte van elkaar. (Illustratie Friede & Goldman)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Hefschip heft zichzelf en feeder-ponton met Barge Rack | Schuttevaer.nl
BARGE RACK

Hefschip heft zichzelf en feeder-ponton met Barge Rack

Met een Barge Rack kunnen complete feeder-pontons voor windturbine-installaties door een hefschip uit het water geheven. Het Amerikaanse ingenieursbureau Friede & Goldman in Houston heeft van het Amerikaanse classificatiebureau ABS principegoedkeuring verkregen voor deze vinding.

Het ontwerp van Friede & Goldman voor een hefschip met Barge Rack, waarbij een complete ponton met windturbine-onderdelen van in totaal 4500 ton uit het water wordt getild en bij het lossen hefschip en ponton stilliggen ten opzichte van elkaar. (Illustratie Friede & Goldman)
Het ontwerp van Friede & Goldman voor een hefschip met Barge Rack, waarbij een complete ponton met windturbine-onderdelen van in totaal 4500 ton uit het water wordt getild en bij het lossen hefschip en ponton stilliggen ten opzichte van elkaar. (Illustratie Friede & Goldman)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer